1. Hoe kan ik lid worden?

Je kan op 2 manieren lid worden van ons Bristol Family spaarprogramma:

  • In de webshop

    In onze webshop word je automatisch Bristol Family member wanneer je een account aanmaakt. Let op: Vergeet zeker niet je account te activeren via de mail die je van ons ontvangt. Het is pas na activatie van je Bristol Family account dat je kan genieten van je persoonlijke voordelen.

    Heb je al een Bristol-account? Meld je dan even aan in onze webshop en je zal een melding krijgen om lid te worden van het Bristol Family spaarprogramma. Hou ook zeker je mailbox in de gaten voor verdere updates.

  • In onze Bristol-winkels

    Breng een bezoekje aan je favoriete Bristol-winkel en laat je gegevens en je e-mailadres achter aan de kassa. Je zal vervolgens een Bristol Family kaart ontvangen en er zal automatisch een Bristol Family account worden aangemaakt. Vergeet zeker niet je account te activeren via de mail die je van ons ontvangt. Het is pas na activatie van je Bristol Family account dat je kan genieten van je persoonlijke voordelen.

2. Hoe werkt het Bristol Family spaarprogramma?

Dankzij ons Bristol Family spaarprogramma kan je bij elke aankoop punten sparen voor extra korting (1 euro = 1 punt). Je kan hierbij zelf kiezen wanneer je de kortingsvoucher gebruikt én je geniet bovendien van verschillende andere voordelen zoals:

  • 10% welkomstkorting
  • Een verjaardagscadeautje
  • Persoonlijke vouchers
  • Leuke verrassingen
  • En nog veel meer

De kortingsvouchers en persoonlijke voordelen kan je zowel in onze webshop als in één van onze Bristol-winkels verzilveren.

3. Hoe geniet ik van de voordelen uit mijn spaarprogramma?

Als lid van onze Bristol Family kies je helemaal zelf wanneer je gebruik maakt van je kortingsvouchers! Wil je online graag een korting of persoonlijke voucher gebruiken? Activeer ze dan eenvoudig in je account. Wil je deze gebruiken in één van onze Bristol-winkels? Activeer je voordeel op je smartphone en toon de barcode aan de kassa.

4. Hoe lang zijn mijn gespaarde punten geldig?

Je gespaarde punten blijven tot 2 jaar na je meest recente aankoop geldig.

5. Wat gebeurt er met de punten die ik gebruikte op een artikel dat ik achteraf retourneerde?

Wanneer je een artikel retourneert waarvoor je gespaarde punten hebt gebruikt, zullen deze punten helaas niet terug op je saldo worden bijgeteld. Onze developers zijn er volop mee bezig om dit wel mogelijk te maken!

6. Waar kan ik een overzicht krijgen van mijn Bristol Family voordelen?

Wanneer je inlogt op je Bristol-account, krijg je een volledig overzicht van je gespaarde punten en je persoonlijke voordelen. Wil je er gebruik van maken? Dan kan je ze snel en eenvoudig activeren in dit scherm.

In onze Bristol-winkels zal je op het scherm aan de kassa ook je punten en voordelen kunnen raadplegen. Wil je hier gebruik van maken? Meld het dan even aan de kassamedewerker en deze brengt het met plezier voor je in orde!

7. Ik heb een Bristol Family kaart uit de winkel. Moet ik deze nog koppelen aan mijn online account?

Je Bristol Family membership wordt gelinkt aan je e-mailadres. Ook online zal je dus automatisch deel uitmaken van ons spaarprogramma. Vergeet zeker niet je Bristol Family account te activeren via onze e-mail.

8. Ik heb geen e-mail ontvangen om mijn inschrijving te bevestigen. Wat nu?

Check zeker even je spam-inbox, mogelijks is onze mail hierin terechtgekomen. Heb je ook tussen je spam geen e-mail van ons? Contacteer dan even onze klantendienst via onze contact-pagina, zij helpen je met plezier verder.

9. Ik heb me online ingeschreven voor het Bristol Family spaarprogramma, maar ik wil toch een fysieke klantenkaart. Kan dat?

Heb je liever een fysieke klantenkaart? Breng een bezoekje aan je favoriete Bristol-winkel en vraag het even aan een winkelmedewerker. Zij kunnen je aanmelden a.d.h.v. je e-mailadres en je een fysieke klantenkaart meegeven.

10. Ik heb een nieuw e-mailadres. Kan ik dit aanpassen in mijn Bristol Family account?

In je Bristol Family account kan je bij ‘mijn gegevens’ je e-mailadres aanpassen. Al onze mails komen vervolgens op het nieuwe e-mailadres aan. Geen mails ontvangen? Vergeet zeker niet om je spam-inbox te checken.

11. Oeps, ik ben mijn Bristol Family kaart verloren. Wat moet ik nu doen?

Spring even binnen bij een Bristol-winkel in jouw buurt en vraag aan de kassa om een nieuwe klantenkaart. Zij kunnen je account linken a.d.h.v. je e-mailadres.

12. Het is mijn verjaardag, maar ik heb geen bon in mijn account.

Controleer eerst even of je verjaardag juist werd ingegeven in je account. Kloppen je gegevens? Contacteer dan even onze onze klantendienst via onze contact-pagina, zij helpen je met plezier verder.

13. Ik wil mijn persoonlijke gegevens wijzigen. Hoe doe ik dat?

Je kan je persoonlijke gegevens wijzigen door je in te loggen op je Bristol-account.

Lukt het je niet om de gegevens te wijzigen? Dan kan je steeds contact opnemen met onze klantendienst via onze contact-pagina.

14. Oeps, ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen probleem hoor, we’ve all been there.😉Op de login-pagina van je Bristol-account kan je klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Vul hier het e-mailadres in waarmee je jouw Bristol-account hebt aangemaakt en je zal van ons binnen 10 minuten een e-mail ontvangen om je wachtwoord te resetten. Geen mail ontvangen? Check ook zeker even je spam-inbox!

15. Ik ben mijn klantenkaart vergeten. kan ik alsnog mijn punten ontvangen?

Jouw Bristol Family account is gelinkt aan je e-mailadres. Ben je jouw klantenkaart vergeten? Geef dan even je e-mailadres aan de kassamedewerker en je gespaarde punten worden bijgeteld op je saldo! Handig, toch?

16. Waar vind ik mijn puntensaldo?

Je kan jouw puntensaldo raadplegen door je in te loggen op je Bristol Family account. Hier krijg je een handig overzicht van je gespaarde punten en je persoonlijke vouchers. In de winkel zal je ook op het scherm aan de kassa je huidige puntensaldo kunnen raadplegen.

17. Is lid worden van de Bristol Family gratis?

Ja hoor! We zijn superblij wanneer we een nieuw lid mogen verwelkomen in onze Bristol Family! Je laten betalen om deel uit te maken van onze familie? Ben je gek, echt niet hoor!😉 In tegendeel zelfs, we willen je hiervoor enkel bedanken! Zo zal je o.a. op je verjaardag een leuk cadeautje van ons ontvangen.

18. Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens? (GDPR)

Bij Bristol hechten we veel belang aan de bescherming van je persoonsgegevens. Alle informatie vind je terug in onze privacyverklaring.

19. Hoe kan ik mijn Bristol Family membership opzeggen?

Wil je onze Bristol Family verlaten? Wat jammer! Neem even contact op met onze klantendienst via de contact-pagina en zij brengen het voor jou in orde.

20. Hoe neem ik contact op met de klantendienst?

Je kan steeds contact opnemen met onze klantendienst via e-mail ([email protected]). Heb je een dringende vraag, dan kan je ook even bellen naar 0850026520 (ma-do: 9u00-17u00 en vrij: 9u00-16u00).